memleketimdeki işsizler ordusunu da ergenekondan içeri alırlar mı?

6 Ağustos 2008 Çarşamba

ONLAR!

bir zamanların en ateşli siyasi gençleri günümüzde her şeyden vazgeçmiş, kaosun ortasında kaybolmuş durumda mı diye düşünmeden edemiyorum. bu kanıya nereden mi vardım? tanıyorum işte ben de birilerini. geçmişlerini okuyup, dinleyip onlara hissetiğim aşk, onları tanıdıktan bir ay sonra hezimete dönüşüyor dünyamda. sanki geçmiş yıllarda onca eylemleri başkası yapmış, onca ideolojinin masalmışçasına davranılmış olduğunu görmek içimi kanatıyor doğrusu. belki de gizli güçlerin yapmak istediğide tam buydu. ihtilal sonrası bizim dönem salaklaştırıldı, onlar da suskunlaştırıldı, belki de - ki umudum - donduruldu. bilemiyorum ama üzülüyor ve düşünüyorum. O kocaman yürekler ya parasızlıkla mücadele ediyor ya herşeyden yorulmuş inzivada ya da mücadele ettikleri kapitalizme yenilmiş halde son çırpınışla ürettiği projelerini ingilizlere sunma peşinde. maddi durumu fena olmayanlarsa, yine davanın kıyısında bucağında solulanmaya devam ediyor. yine Lidyalılar'a çatmak kalıyor geriye.
.....

Hiç yorum yok: